4012501401 |
Ensenyament globalitzat. Aprofundiment |
2020-2021 |
Taller a centre. Secundària Obligatòria |
|
|
|
8/2/2021 - 30/4/2021 (15 hores) de h a h |
|
INS de Sabadell |
|
c. Juvenal, 1 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental I
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller a centre que promou els projectes de treball com a nova línia metodològica del centre. Es busca reflexionar al voltant dels eixos bàsics que ha de tenir un projecte.
|
| |
Objectius |
- Dissenyar i planificar un esquelet de les parts i els aspectes bàsics que ha de tenir un projecte
- Donar eines per portar a terme cadascuna de les parts del projecte
|
| |
Continguts |
Diferència entre FER un projecte i TREBALLAR per projectes.
- PART INICIAL DE PREPARACIÓ:Escollir el tema. Necessitem enfocar-nos.
- VIVENCIAR I EXPERIMENTAR a partir de l’entorn proper,
També treballem de manera interdisciplinar:
Llengua: llegim, escrivim..
Mates, calculem, mesurem…
Valors
- TAC
- Generem la pregunta repte o pregunta d’investigació.
COMENCEM EL PROJECTE: explorem les idees dels infants. Metacognició.
Què necessitem investigar o descobrir per respondre la pregunta repte? Com obtenim la informació per fer les diferents investigacions?
Com plasmem el que hem après?
Com registrem el projecte?
Avaluació
|
| |
Formador/a |
Pepi Torres
|
| |
Avaluació |
- Aportació del disseny de l’esquelet d’un projecte.
- Satisfacció dels participants en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat (Qüestionari).
|
| |
Requisits de certificació |
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
- Emplenament i tramesa del qüestionari d'avaluació de la formació.
|
| |
E-mail |
crp-sabadell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
08/02/2021 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
- |
- |
|
|
Sessió 3 |
- |
- |
|
|
Sessió 4 |
- |
- |
|
|
Sessió 5 |
divendres |
30/04/2021 |
1000 |
1100 |
|
| |